reklama

Tour of Oman a skvelí slovenskí cyklisti.

Keďže som mal 2 etapy prechádzajúce takmer pred dverami domu,kde bývam, dlho som nečakal a rozhodol sa podporiť našich cyklistov. Potešila ma vynikajúca správa hneď po prvej etape, kde Peter Sagan skončil na skvelom 5.mieste.Na druhý deň patrične vystrojený kreslom a foťákom som nervózne poskakoval na krajnici plný radosti a očakávania z pretekov. Celý peletón  prefrčal okolo mňa  v takej rýchlosti, že som nemal čas to ani poriadne sledovať.Tú etapu vyhral Sagan a ja som spozornel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu
Obrázok blogu

čakanie na kraji cesty

Obrázok blogu

Všetko pripravené na peletón

Obrázok blogu

Počas 2.etapy

Cyklistika nie je vôbec populárnym športom v Ománe, je však sympatické ako to všetko zvládli po organizačnej stránke. Navyše, každý deň o tom informovali v miestnych novinách.

navinári
navinári 

o to väčší bol záujem novinárov

diváci
diváci 

diváci

novinári
novinári 

Najviac pozornosti v cyklistike sa venuje v Taliansku,aj tu mali početné zastúpenie

3.etapu začínal Peter v červenom tričku vedúceho pretekára. Etapa sa končila neďaleko a našťastie som stihol príjsť pred tým,než úplne uzavreli všetky okolité cesty. Peter Sagan nakoniec skončil opäť na 5.mieste, na stupni víťazov však nechýbal. Do ďalšieho kola nastupoval s bielym tričkom vedúceho mladého pretekára.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Peter Sagan
Peter Sagan 

Peter Sagan oddychuje v cieli

Obrázok blogu

V stajni Liquigas Cannondale

na stupni víťazov
na stupni víťazov 

Peter Sagan na stupni víťazov

Včerajšia etapa sa skončila v Zelených horách, sledoval som pozorne ako sa to bude všetko vyvíjať. Na veľké prekvapenie prekvapil Peter, tentokrát Velits. Skončil druhý a celkovo bol na prvom mieste.

momentka
momentka 

Tour of Oman

Obrázok blogu

100 km do konca

Dnešná etapa bola posledná. Ponáhľal som sa na štart,minul som to len o pár minút, pár desiatok metrov pred štartom ma zastavila polícia a musel som odparkovať na kraji cesty. O tri hodiny neskôr som už horlivo očakával koniec. Cyklisti krúžili po nábreží v starom Muttrah, no cieľ som opäť nestihol.Znovu mi ušiel o pár desiatok metrov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Ktorý to je

Obrázok blogu

promenáda v Muttrah, mieste, kde sa končila posledný etapa

Obrázok blogu

Ešte dva okruhy a je koniec

Obrázok blogu

takmer v cieli

Obrázok blogu

servis team

Obrázok blogu

miestni diváci

Keď však jazdci prešli cieľovou rovinkou, okamžite sa rozbehli za svojími tímovými kolegami k vlastným posádkam. Tam som zazrel cyklistu s červeným tričkom, všetci mu gratulovali. Bol to Peter Velits , ten čo vyhral Tour of Oman.

Peter Velits
Peter Velits 

Celkový víťaz pretekov

Peter
Peter 

v červenom tričku

Obrázok blogu

Peter Velits

Peter Sagan
Peter Sagan 

Peter Sagan, v zelenom tričku

Petrovia
Petrovia 

Mali o čom diskutovať,P.Sagan a P.Velits

Obrázok blogu

ako tím skončil prvý RadioShack Nissan

Obrázok blogu

celkoví víťazi(zľava)K.Lodewijcks BEL,V.Nibali ITA,P.Velits SVK ,T.Gallopin FRA,P.Sagan SVK

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Peter Velits, víťaz pretekov Tour of Oman

Preteky sa konajú každoročne vo Februári,tento rok dokázali prilákať zaujímavú skupinu profesionálnych cyklistov.Viac o pretekoch aj tu: www.tourofoman.om

Roman Mahut

Roman Mahut

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek Milión Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáBlízky východOmánIndia

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu